Zespół Szkolno – Przedszkolny we Frydmanie

Oficjalna strona Zespołu Szkolno – Przedszkolnego we Frydmanie

  • Szkoła
    • Patron
    • Historia
    • Nauczyciele
    • Archiwum
  • Dla ucznia i rodzica
    • Zarządzenia
    • Ubezpieczenie
    • Dzwonki
    • Dojazd
    • Podręczniki
    • Rada Rodziców
    • Samorząd uczniowski
    • Sukcesy naszych uczniów
    • Dyżury nauczycieli
    • Regulaminy i procedury
    • Wytyczne dla zdających egzamin
    • RODO
  • Projekty
    • Wolontariat
    • Akademia Mistrzów Techniki
    • Bezpieczna szkoła
    • Indywidualne potrzeby – powszechne możliwości
    • Mieć wyobraźnię miłosierdzia
    • Małopolska Tarcza Humanitarna
    • Szlachetna Paczka
    • Akcja zbierania nakrętek
    • Szkolny Festiwal Nauki
    • Doradztwo zawodowe
    • CodeWeek
      • CodeWeek 2020
      • CodeWeek 2021
      • CodeWeek 2022
  • Przedszkole
    • Aktulaności
    • Nasze prace
      • Pszczółki
        • Archiwum
    • Kontakt
  • Konkursy
    • PROSTO Z POLA NA IDOLA
    • ENJOY READING
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • Kółka zainteresowań
    • Kółko plastyczne 2024/25
    • Laboratoria Przyszłości

Już przyszła wiosna – zdalne lekcje dla pięciolatków c.d.

Zadania na kolejny dzień – czwartek.

 

Posłuchaj wiersza „Przyjście wiosny”

https://www.youtube.com/watch?v=IK7I3VNDCBk

Obejrzyj program o wiośnie

https://www.youtube.com/watch?v=b6K4yDMGe1w

Posłuchaj muzyki Wiosna A. Vivaldiego

https://www.youtube.com/watch?v=jdLlJHuQeNI

Zagraj, pokoloruj, zgadnij

http://scholaris.pl/resources/run/id/53307

Rozwiąż łamigłówki – Wiosenny labirynt

https://www.domowyprzedszkolak.pl/item/wiosna-587

Zrób to sam – kwiaty z papieru

https://www.youtube.com/watch?v=rv692vIoCsU

Poćwicz przeliczanie – Znajdz na obrazku i policz

https://czasdzieci.pl/pliki_dz/kolorowanki/dd_68_616.jpg

Dodatkowe zadanie to zabawa Matematyczne kamyczki

Myślenie matematyczne dzieci w wieku pięciu lat jest już całkiem dobre. Potrafią swobodnie policzyć do pięciu, a czasami nawet 10, wskazać, który zbiór jest większy oraz ile przedmiotów znajduje się w danej grupie. Naturalnym krokiem jest wprowadzanie elementów dodawania i odejmowania. Poświęćmy na to kilka minut każdego dnia, a do lepszego zobrazowania zasad i uatrakcyjnienia ćwiczeń wykorzystajmy 10 zebranych wspólnie podczas spaceru kamyczków. Przy ich pomocy będziemy tłumaczyć dziecku na czym polega dodawanie i odejmowanie obiektów.

 

 

 

 

25 marca 2020 przedszkole

Post navigation

Przejściowe problemy z dziennikiem elektronicznym → ← Domowe przedszkole – gr. Biedronki
Powered by WordPress | theme SG Double
Open toolbar Ustaw kontrast

Ustaw kontrast

  • wysoki kontrastwysoki kontrast
  • Reset Reset
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatnościZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności