Zespół Szkolno – Przedszkolny we Frydmanie

Oficjalna strona Zespołu Szkolno – Przedszkolnego we Frydmanie

  • Szkoła
    • Patron
    • Historia
    • Nauczyciele
    • Archiwum
  • Dla ucznia i rodzica
    • Zarządzenia
    • Ubezpieczenie
    • Dzwonki
    • Dojazd
    • Podręczniki
    • Rada Rodziców
    • Samorząd uczniowski
    • Sukcesy naszych uczniów
    • Dyżury nauczycieli
    • Regulaminy i procedury
    • Wytyczne dla zdających egzamin
    • RODO
  • Projekty
    • Wolontariat
    • Akademia Mistrzów Techniki
    • Bezpieczna szkoła
    • Indywidualne potrzeby – powszechne możliwości
    • Mieć wyobraźnię miłosierdzia
    • Małopolska Tarcza Humanitarna
    • Szlachetna Paczka
    • Akcja zbierania nakrętek
    • Szkolny Festiwal Nauki
    • Doradztwo zawodowe
    • CodeWeek
      • CodeWeek 2020
      • CodeWeek 2021
      • CodeWeek 2022
  • Przedszkole
    • Aktulaności
    • Nasze prace
      • Pszczółki
        • Archiwum
    • Kontakt
  • Konkursy
    • PROSTO Z POLA NA IDOLA
    • ENJOY READING
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • Kółka zainteresowań
    • Kółko plastyczne 2024/25
    • Laboratoria Przyszłości

Domowe Przedszkole – gr. Biedronki

TYDZIEŃ VII DZIEŃ II

MIESZKAM W…

  • Ułóż tak samo – zabawa dydaktyczna. Rodzic układ szereg figur – zadaniem dziecka jest ułożenie figur w ten sam sposób.
  • Osłuchanie z piosenką: Polska biało – czerwoni.

https://youtu.be/9SAZhEivi14

  • Zabawy z piosenką:
  • Rodzic z dzieckiem uderzają w swoje dłonie na zmianę prawe, lewe ( przy melodii piosenki)
  • Zabawa ruchowo – słuchowa, dziecko wystukuje słowa piosenki podzielone na sylaby, najpierw ręką wiodącą, potem drugą.
  • Zabawy ruchowo – słuchowo – Dziecko ma dwa paski papieru ok. 40 – 50 cm. Rodzic prezentuje wzór + .Zadaniem dziecka jest ułożenie takiego samego znaku. Następnie przy śpiewie piosenki chodzi po znaku.
  • Kreślenie wzoru w powietrzu, potem po śladzie. Dziecko maluje po śladzie najpierw suchym pędzlem, potem pędzlem z farbą.
  • Mieszkam w … – nauka nazwy miejscowości, adresu.
  • Co to za miejsce? – zagadki wzrokowe. Rodzic pokazuje fotografie ( na telefonie lub w książce) bardzo charakterystycznych i znanych miejsc we Frydmanie ( przedszkole, szkoła, kościół, remiza, kasztel, kapliczki itp.). Zadaniem dziecka jest odgadnąć nazwę oraz przeznaczenie danego miejsca.
  • Swobodne zabawy dziecka – wykorzystanie puzzli, kolorowanek, układanek, klocków. Porządkowanie miejsca zabawy po jej zakończeniu.

 

MIŁEGO DNIA 😊😊😊

27 kwietnia 2020 przedszkole

Post navigation

Zdalne przedszkole w domu – gr. pięciolatki → ← Zdalne przedszkole w domu – gr. pięciolatki
Powered by WordPress | theme SG Double
Open toolbar Ustaw kontrast

Ustaw kontrast

  • wysoki kontrastwysoki kontrast
  • Reset Reset
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatnościZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności