Zespół Szkolno – Przedszkolny we Frydmanie

Oficjalna strona Zespołu Szkolno – Przedszkolnego we Frydmanie

  • Szkoła
    • Patron
    • Historia
    • Nauczyciele
    • Archiwum
  • Dla ucznia i rodzica
    • Zarządzenia
    • Ubezpieczenie
    • Dzwonki
    • Dojazd
    • Podręczniki
    • Rada Rodziców
    • Samorząd uczniowski
    • Sukcesy naszych uczniów
    • Dyżury nauczycieli
    • Regulaminy i procedury
    • Wytyczne dla zdających egzamin
    • RODO
  • Projekty
    • Wolontariat
    • Akademia Mistrzów Techniki
    • Bezpieczna szkoła
    • Indywidualne potrzeby – powszechne możliwości
    • Mieć wyobraźnię miłosierdzia
    • Małopolska Tarcza Humanitarna
    • Szlachetna Paczka
    • Akcja zbierania nakrętek
    • Szkolny Festiwal Nauki
    • Doradztwo zawodowe
    • CodeWeek
      • CodeWeek 2020
      • CodeWeek 2021
      • CodeWeek 2022
  • Przedszkole
    • Aktulaności
    • Nasze prace
      • Pszczółki
        • Archiwum
    • Kontakt
  • Konkursy
    • PROSTO Z POLA NA IDOLA
    • ENJOY READING
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • Kółka zainteresowań
    • Kółko plastyczne 2024/25
    • Laboratoria Przyszłości

Domowe Przedszkole – gr. Biedronki

TYDZIEŃ V DZIEŃ II

  • Zabawy słuchowe – rodzic przygotowuje obrazki, których nazwy rozpoczynają się samogłoskami, np.: osioł, oko, igła, indyk, aparat, umywalka. Dziecko wyszukuje obrazki, których nazwy rozpoczynają się na głoskę: u, o….
  • Nauka piosenki: Stary Donald farmę miał

https://youtu.be/MHFpBY85ahk

  • Koza i koźlątko – rozmowa na podstawie ilustracji. Rodzic przygotowuje obrazek przestawiający kozę i koźlątko oraz krowę i cielątko. Dziecko podaje podobieństwa i różnice w wyglądzie krowy i kozy.
  • Zabawa: Kamień

Leży sobie kamień

Na środku podwórka

Leży sobie kamień

A w kamieniu dziurka

A w tej dziurce co?

(ko, mu, miau, hau…) dziecko odgaduje nazwy zwierząt.

  • Zagadki słuchowe: Zwierzęta na wsi – dziecko słucha nagrania i podaje nazwę zwierzęcia, którego odgłos usłyszało.

https://youtu.be/3oE8dF4HPAE

Baran i owca

  • Szukaj owieczki – rodzic przygotowuje magiczne pudełko z różnymi materiałami w środku. Rodzic wyjaśnia, że w pudełku schowała się owieczka . Dziecko wkłada rękę do pudełka i opowiada o swoich wrażeniach dotykowych związanych z materiałami – szorstkie, gładkie, miękkie….kiedy odnajduje materiał przypominający futro owcy, głośno wola: Znalazłem!
  • Wełniana rodzinka – rozmowa na podstawie obrazka. Rodzic przygotowuje ilustrację przedstawiającą owcę, barana, jagnię. Dziecko podaje różnice i podobieństwa między nimi, podaje nazwy zwierząt. Następnie odpowiada na pytanie: Dlaczego ludzie hodują owce?
  • Baranek z popcornu – praca plastyczna

https://youtu.be/2BEq3zdOgk8

  • Gimnastyka – rodzic ćwiczy z dzieckiem (metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne)

https://youtu.be/s7uBM3yu_bU

 

14 kwietnia 2020 przedszkole

Post navigation

Zdalne przedszkole w domu – gr. pięciolatki → ← Zdalne przedszkole w domu – gr. pięciolatki
Powered by WordPress | theme SG Double
Open toolbar Ustaw kontrast

Ustaw kontrast

  • wysoki kontrastwysoki kontrast
  • Reset Reset
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatnościZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności