Zespół Szkolno – Przedszkolny we Frydmanie

Oficjalna strona Zespołu Szkolno – Przedszkolnego we Frydmanie

  • Szkoła
    • Patron
    • Historia
    • Nauczyciele
    • Archiwum
  • Dla ucznia i rodzica
    • Zarządzenia
    • Ubezpieczenie
    • Dzwonki
    • Dojazd
    • Podręczniki
    • Rada Rodziców
    • Samorząd uczniowski
    • Sukcesy naszych uczniów
    • Dyżury nauczycieli
    • Regulaminy i procedury
    • Wytyczne dla zdających egzamin
    • RODO
  • Projekty
    • Wolontariat
    • Akademia Mistrzów Techniki
    • Bezpieczna szkoła
    • Indywidualne potrzeby – powszechne możliwości
    • Mieć wyobraźnię miłosierdzia
    • Małopolska Tarcza Humanitarna
    • Szlachetna Paczka
    • Akcja zbierania nakrętek
    • Szkolny Festiwal Nauki
    • Doradztwo zawodowe
    • CodeWeek
      • CodeWeek 2020
      • CodeWeek 2021
      • CodeWeek 2022
  • Przedszkole
    • Aktulaności
    • Nasze prace
      • Pszczółki
        • Archiwum
    • Kontakt
  • Konkursy
    • PROSTO Z POLA NA IDOLA
    • ENJOY READING
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • Kółka zainteresowań
    • Kółko plastyczne 2024/25
    • Laboratoria Przyszłości

Domowe Przedszkole – gr. Biedronki

TYDZIEŃ III  DZIEŃ IV

WIOSNA – obraz H. Weyssenhoffa

  • Dziecko słucha wiersza:

 

WIOSENNE PODARKI

 Wczesnym rankiem po cichutku,

wiosna przyszła pomalutku. 

Ciepłe dzionki zamówiła,

świeżą zieleń rozrzuciła.

 Wiosno, wiosno zostań z nami,

pokryj wkoło świat kwiatami. 

Zaproś słonko, by przybyło,

jasno wszystkim zaświeciło.

 Z pierwszych kwiatów zrób bukiecik,

Bardzo proszą wszystkie dzieci.

Bożena Forma

  • Rozmowa n. t. wiersza. Rodzic zadaje pytania:

Jaka pora roku nadeszła?

Jakie kolory przyniosła?

O co prosiły dzieci?

  • Rodzic zapowiada: Wiosna zaprasza cię w tajemnicze miejsce. Zgadnij jakie? Rodzic włącza nagranie ( np.: z YouTube) odgłosów bociana i owadów. Dziecko słucha z zamkniętymi oczami – stara się odgadnąć co to za odgłosy i gdzie można je usłyszeć.
  • Rodzic pokazuje zdjęcie reprodukcji i zadaje pytania

zdjęcie

Co widzisz na tym obrazie?

Jaka to pora roku? Po czym poznajesz?

Jakich kolorów użył malarz?

Jakie ptaki są na obrazie? Co robią?

Jakie jest niebo, które odbija się w wodzie?

Jakie rośliny malarz namalował?

Jak się nazywają te kwiaty?

Jaki może być tytuł obrazu?

Kto maluje obrazy?

Jakich narzędzi używa? (sztaluga malarska, paleta, pędzle, płótno)

 

  • Wiosenna łąka – dziecko maluje obraz farbami plakatowymi na dużym arkuszu papieru.

 

MIŁEGO DNIA 😊😊😊

 

 

 

 

1 kwietnia 2020 przedszkole

Post navigation

Domowe Przedszkole – gr. Biedronki → ← Zdalne przedszkole w domu – dzieci pięcioletnie
Powered by WordPress | theme SG Double
Open toolbar Ustaw kontrast

Ustaw kontrast

  • wysoki kontrastwysoki kontrast
  • Reset Reset
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatnościZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności